ԹԱԳԱՎԱՐԱԿԸ ՉԽԱՆԳԱՐԵՑ ԳԵՂԵՑԻԿ ՆԱԽԱՁԵՌՆՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆԸ․․․

ԹԱԳԱՎԱՐԱԿԸ ՉԽԱՆԳԱՐԵՑ ԳԵՂԵՑԻԿ ՆԱԽԱՁԵՌՆՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆԸ․․․

11.05.2020

Ուսուցման գործընթացը առավել արդյունավետ կազմակերպելու համար «Քվանտ» վարժարանում մի շարք քայլեր են ձեռնարկում՝ մեծապես կարևորելով համագործակցությունը նաև կրթական այլ հաստատությունների հետ։ Նմանատիպ համագործակցության գեղեցիկ օրինակ է նաև նախաձեռնությունը, որը իրականացվեց վարժարանի և ամերիկյան համալսարանի միջև։
Ամերիկյան համալսարանի "Arts of Business Science" և "Computer Science" ֆակուլտետների երկրորդ կուրսի ուսանող Կարլեն Ավագյանը և Անդրե Խաչատրյանը «Հայոց լեզու և գրականություն» առարկայի դասընթացի շրջանակում իրականացրին մի հետաքրքիր նախաձեռնություն․ նրանք դաս վարեցին «Քվանտ» վարժարանի 11-րդ դասարանի մի խումբ աշակերտների հետ։ Դասի թեման էր՝ «Ինչպե՞ս կառուցել ճիշտ երկխոսություն»։ Հեռավար այդ դասին ներկա էին նաև ամերիկյան համալսարանի դասախոս Անահիտ Հովհաննիսյանը և «Քվանտ» վարժարանի հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ Լիլիթ Հակոբյանը։
Դասի առաջին մասում բանախոսները հանդես եկան թեմային վերաբերող տեսական համապարփակ նյութի ներկայացմամբ։ Դասի երկրորդ մասն աչքի ընկավ ինտերակտիվ մեթոդների հմուտ կիրառությամբ․ տղաները սովորողներին բաժանեցին խմբերի և տվեցին առաջադրանքը։ Սահմանված ժամանակում քվանտականները կատարեցին առաջադրանքը՝ հանդես գալով հետաքրքիր լուծումներով։
Դասը չափազանց տպավորիչ էր քվանտականների համար։
Ուզում ենք ուրախությամբ նշել, որ Կարլեն Ավագյանը «Քվանտ» վարժարանի լավագույն շրջանավարտներից է և առիթը բաց չի թողնում հարազատ կրթօջախի հետ տարբեր նախագծեր իրականացնելու։
Համոզված ենք, որ նմանատիպ մտահղացումների իրականացումը զգալի կնպաստի հանրակրթական օղակ-բուհ կապի ամրապնդմանը։