Նորություններ

Նորություններ

ՔՎԱՆՏԱԿԱՆԸ ՆԵՐԴԱՇՆԱԿ ՀԱՄԱԴՐՈՒՄ Է ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆ ՈՒ ՀԱՃԵԼԻ ՀԱՆԳԻՍՏԸ․․․

22.07.2025

   Ս․ թ․ հուլիսի 17-20-ը «Քվանտ» վարժարանի՝ Աղավնաձորում գտնվող «Ուղեծիր» ուսումնական կենտրոնի հյուրընկալ հարկի տակ հավաքվել էին վարժարանի տարբեր ամբիոնների շատ ուսուցիչներ։ Նպատակը տարեվերջյան ամփոփիչ աշխատաժողովն էր, որի շրջանակում կազմակերպվեցին տարբեր սեմինարներ, դասախոսություններ, հանդիպումներ կրթական-գիտական ոլորտի տարբեր ներկայացուցիչների հետ:

   Այդ սեմինարների, հանդիպումների և քննարկումների ընթացքում ներկայացվեցին կենսական նշանակություն ունեցող մի շարք խնդիրներ, բազմաշերտ քննարկումներ ծավալվեցին դրանց վերաբերյալ, փորձ արվեց գտնել զգալի հարցերի համակարգային լուծումներ։

   «Քվանտ» վարժարանի ուսուցիչների ատեստավորման հայեցակարգի մասին ընդգրկուն և ամբողջական ներկայացմամբ հանդես եկավ Ա. Ստեփանյանը:

   Վարժարանի կառավարման տեղեկատվական համակարգի նոր հնարավորությունների մասին խոսեց Ս. Աղամիրյանը՝ ուսուցիչներին հորդորելով օգտվել այդ համակարգի ընձեռած ընտիր ու բազմաշերտ զինանոցից և դրանով նպաստել ուսուցման գործընթացի առավել արդյունավետ կազմակերպմանը:

   Առարկայական ամբիոնների վարիչները հանդես եկան վերջին ուստարում իրենց ղեկավարած ամբիոնների աշխատանքների վերաբերյալ հաշվետվությամբ:

   Վարժարանի հոգեբանական ծառայության ղեկավար Ելենա Բարտենևան հանդես եկավ սոցհարցմանը՝ որպես ուսուցիչ-աշակերտ հետադարձ կապի ամենաարդյունավետ ձևերից մեկը:

   Ուշագրավ էր նաև վարժարանի տնօրեն Ռ. Վարդանյանի հետ հանդիպումը, որի ընթացքում բանախոսը ներկայացրեց վարժարանի նախորդ ուստարվա ձեռքբերումները, նախանշեց անելիքները, խոսեց մարտահրավերների մասին:

   Աղավնաձորյան կառուցողական քննարկումների և արդյունավետ համագործակցության շնորհիվ ծնվեցին փայլուն գաղափարներ։

   Քվանտականների քառօրյա այս հավաքը նշանավորվեց մարզական-մշակութային հետաքրքիր միջոցառումների անցկացմամբ, բնության այդ գողտրիկ անկյունում հիանալի բնապատկերները վայելելով, նաև գործընկերային հարաբերությունների ամրապնդմամբ:

                                                                                                                                                Հ.Լ.